CORONA VIRUS & LEVERING:
➡️Voor 16:30 besteld? Dezelfde dag verzonden! 

Volgens het RIVM wordt het virus niet overgedragen via post of pakketten. Wij versturen dus op dit moment gewoon alle bestellingen op de manier zoals je dat al van ons gewend bent.
Plaats je op werkdagen voor 16:30 een bestelling in onze webshop, dan zal je pakket in de meeste gevallen de volgende dag bij je geleverd worden. (Dit is overigens geen 100% garantie, door de enorme drukte bij PostNL kan er mogelijk een vertraging optreden, gelieve hier dus rekening mee te houden)

PostNL heeft zelf ook aangegeven dat ze de nodige veiligheidsmaatregelen treffen. Bijvoorbeeld geen fysiek contact tijdens de overdracht van een pakket bij jouw aan de deur, en bezorgers houden minimaal 1,5 meter afstand.

Uiteraard neemt ons team ook de nodige interne maatregelen om verdere verspreiding van het virus tegen te gaan.

Stay strong!
😘 Team Beauty88.nl

1. Kan je ook achteraf betalen?

Antwoord: Ja, dit is mogelijk voor klanten uit Nederland via de betaaloptie ‘Billink Achteraf Betalen’ tot een maximumbedrag van €150. (Betaling binnen 14 dagen na ontvangst factuur)
Door gebruik te maken van Billink gaat u akkoord met de voorwaarden van Billink.

2. Zijn de make-up producten ook geschikt voor professioneel gebruik?

Antwoord: Ja, Wij verkopen uitsluitend hoogstaande kwaliteit make-up producten aan consumenten, maar onze producten zijn ook zeer geschikt voor professioneel gebruikt.

3. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Antwoord: Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling hebben ontvangen.(iDEAL en PAYPAL zijn direct bijgeschreven bij ons)
Normaal gesproken is de levertijd: op werkdagen voor 16:30 besteld = morgen in huis!

4. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Antwoord:
1. iDEAL
2. Paypal
3. Creditcard
4. Bankoverschrijving
5. Bankcontact / Mister Cash (BE)
6. SOFORT Banking (DE)
7. Billink Achteraf betalen (NL)
8. KBC/CBC Betaalknop (BE)
9. Belfius Direct Net (BE)

5. Wanneer een product toch niet op voorraad is uit mijn bestelling ondanks een op voorraad indicatie, wordt het ontbrekende product dan nagestuurd als deze weer op voorraad is, en de andere producten alvast wel verzonden?

Antwoord: In principe zijn al onze producten op voorraad indien er bij het product “op voorraad, direct leverbaar” staat. Indien er toch een product niet voorradig is, dan wordt er contact opgenomen met u voor een passende oplossing.

6. Kunt u de bestelling ook onder rembours versturen?

Antwoord: Onder rembours verzenden is helaas niet mogelijk, gebruik hiervoor de betaaloptie Billink achteraf betalen.

7. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een betaling via een bankoverschrijving bij Beauty88 binnen is?

Antwoord: Normaal gesproken duurt dit 1 werkdag bij de meeste banken, voor Belgie of Duitsland duurt dit meestal 1-2 werkdagen.
Directe betalingen zoals iDEAL betalingen en PAYPAL zijn direct overgeschreven evenals van uw ING rekening naar onze ING rekening.

8. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Antwoord: Nadat u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop gaan wij altijd direct voor u aan de slag. Alle bestellingen worden namelijk direct doorgezet naar ons magazijn en verzonden. Dit is een geautomatiseerd proces. Helaas kunt u dus niet de bestelling annuleren als deze reeds is geplaatst. U kunt natuurlijk wel (na ontvangst van uw bestelling) het pakket retourneren aan ons via een retouraanvraag.

9. Waar kan ik mijn zending volgen?

Antwoord: U ontvangt na iedere bestelling van ons een track&trace link in uw mailbox om uw zending te volgen, en u wordt tot het ontvangst van het pakket regelmatig per email op de hoogte gehouden van de exacte aflevertijden.
Zendingen naar Belgie of Duitsland versturen wij ook met POSTNL en zijn ook te volgen op www.postnl.nl

10. Hoe kom ik achter de status van mijn bestelling?

Antwoord: U wordt automatisch op de hoogte gehouden over de voortgang van uw bestelling. Via e-mail ontvangt u order status updates met daarin een bijvoorbeeld: “afgerond” dit betekent dat uw order is verzonden of bij “in afwachting” Dan zijn wij nog in afwachting van uw betaling als u heeft gekozen voor bankoverschrijving.

11. Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Antwoord:
– De standaard verzendkosten binnen Nederland zijn: €4,95 en naar België of Duitsland: €6,95
Gratis verzending vanaf €35,- (Binnen Nederland)

Besides The Netherlands, we now also ship to the following countries: Germany, Belgium, Denmark, France, Italy, Luxembourg, Austria, Poland, Portugal, Spain, Czech Republic.
To calculate the shipping cost, on the shopping cart page you can calculate the cost for each country listed above.

Wij verzenden standaard met POSTNL (in alle gevallen met track en trace code)

12. Mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?

Antwoord: informeert u altijd eerst bij uw buren, het mogelijk dat uw zending daar is afgeleverd indien u niet thuis aanwezig was.
Ook kan het zijn dat uw betaling niet is binnen gekomen op onze rekening, informeer bij onze klantenservice!

13. Hoe snel kan ik mijn bestelling binnen krijgen?

Antwoord: Wij kunnen bestellingen die voor 16:30 zijn binnen gekomen (en betaald) dezelfde dag al verzenden! En zal normaal gesproken de volgende dag aan u worden geleverd.

14. Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging in de mail gekregen of een foutmelding gekregen na de betaling, hoe kan dit?

Antwoord: mogelijk was er een tijdelijke storing bij de betaalprovider of staat de mailbevestiging in uw ongewenste mail map? Of heeft u misschien een typefout gemaakt in uw mail adres?
Maakt u zich geen zorgen! Alle bestellingen worden automatisch opgeslagen in ons systeem en u ontvangt alsnog automatisch de bevestiging in uw e-mail.
U kunt er dus 100% vanuit gaan dat als u nog geen bevestiging heeft ontvangen, dat deze alsnog in uw e-mail komt en wij uw bestelling direct verzenden volgens de aangegeven verzendtijden! (op werkdagen voor 16:30 besteld, morgen in huis!)

15. De kleuren zien er in het echt anders uit dan op de afbeelding, hoe kan dit?

Antwoord: De getoonde afbeeldingen met kleuren of swatches van onze producten in onze webshop, kunnen altijd afwijken van de werkelijkheid. Dit omdat je rekening moet houden met het scherm waar je op kijkt, en ook waarmee de foto is genomen, camera / belichting etc.
Dit zijn vaak de standaard productfoto’s die wij aangeleverd krijgen vanuit de fabrikant.

16. Zijn de producten dierproefvrij?

Antwoord: Alle merken* in onze webshop zijn dierproefvrij, en soms zelfs ook vegan! Wij vinden dierproefvrije makeup een belangrijk onderdeel en ondersteunen dit dan ook!

(*m.u.v. de producten van Max Factor, L’Oréal, Maybelline en Essie zijn niet, of niet geheel dierproefvrij, maar worden er wel bijvoorbeeld alternatieve testen gedaan in plaats van op dieren.)Deze merken geven aan niet zelf op dieren te testen, maar dat het wel voor zou kunnen komen in landen waar het bij wet is verplicht.

17. Ik heb mijn bestelling al geplaatst, maar ik wil er graag iets aan veranderen. is dat mogelijk?

Indien wij de bestelling nog niet hebben verzonden is dit mogelijk.
Mail zo spoedig mogelijk (Voor 16:00) naar [email protected] of via de social media chat, en dan passen wij de bestelling voor u aan.

18. Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] – Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

19. Zijn de merken in jullie webshop origineel?
Alle merken die wij in onze webshop voeren zijn origineel. Wij zijn officieel reseller van alle makeup merken in onze webshop en komt rechtstreeks van de fabrikant.

20. Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?
We hebben geen showroom of winkellocatie, maar afhalen is wel mogelijk (na het plaatsen van een bestelling online in onze webshop) op ons afhaaladres. Meer informatie: AFHALEN

21. Kan ik mijn bestelling ook laten leveren op een afhaallocatie van PostNL?
Ja, dit is zeker mogelijk! Op de afrekenpagina kunt u kiezen voor afleveren op één van de 2850 PostNL locaties in Nederland.
voorbeeld: