• GRATIS verzending vanaf €40 (NL)
  • Voor 16:30 besteld, morgen in huis!*
  • GRATIS keuze cadeau vanaf €30,-

1. Kan je ook met acceptgiro of achteraf betalen?

Antwoord: Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij bieden alleen de betaalmogelijkheid iDeal, Paypal/Creditcard, Bankcontact/Mister Cash, SOFORT Banking of Vooruitbetalen via een bankoverschrijving aan.

2. Zijn de make-up producten ook geschikt voor professioneel gebruik?

Antwoord: Ja, Wij verkopen uitsluitend hoogstaande kwaliteit make-up producten, deze zijn zeer geschikt voor visagisten, maar is ook gewoon thuis te gebruiken en voor speciale gelegenheden.

3. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Antwoord: Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling hebben ontvangen.(iDEAL en PAYPAL zijn direct bijgeschreven bij ons)
Normaal gesproken is de levertijd: op werkdagen voor 16:30 besteld = morgen in huis!

4. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Antwoord:
1. iDEAL
2. Paypal/Creditcard
3. Vooruitbetaling (internetbankieren)
4. Bankcontact / Mister Cash
5. SOFORT Banking

5. Wanneer een product niet op voorraad is uit mijn bestelling, wordt het ontbrekende product dan nagestuurd als deze weer op voorraad is, en de andere producten alvast wel verzonden?

Antwoord: Nee, uw bestelling wordt pas verzonden zodra uw bestelling helemaal compleet is, uw bestelling zal dus in afwachting blijven van het ontbrekende product.

6. Kunt u de bestelling ook onder rembours versturen?

Antwoord: Onder rembours verzenden is helaas niet mogelijk.

7. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een betaling via een bankoverschrijving bij Beauty88 binnen is?

Antwoord: Normaal gesproken duurt dit 1 werkdag bij de meeste banken, voor Belgie of Duitsland duurt dit meestal 1-2 werkdagen.
Directe betalingen zoals iDEAL betalingen en PAYPAL zijn direct overgeschreven evenals van uw ING rekening naar onze ING rekening.

8. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Antwoord: Ja, u kunt via het Contactformulier of via e-mail uw bestelling annuleren als deze nog niet is verzonden.

9. Waar kan ik mijn zending volgen?

Antwoord: U ontvangt (in de meeste gevallen) van ons een track&trace link in uw mailbox om uw zending te volgen.
Zendingen naar Belgie of Duitsland versturen wij ook met POSTNL en zijn ook te volgen op www.postnl.nl

10. Hoe kom ik achter de status van mijn bestelling?

Antwoord: U wordt automatisch op de hoogte gehouden over de voortgang van uw bestelling. Via e-mail ontvangt u order status updates met daarin een bijvoorbeeld: “verzendklaar maken” dit betekent dat uw order wordt klaargemaakt voor verzending of “in afwachting” Dan zijn wij nog in afwachting van uw betaling.

11. Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Antwoord:
– De standaard verzendkosten binnen Nederland zijn: €3,95 en naar België of Duitsland: €5,95
– Gratis verzending vanaf €40,- (Alleen binnen Nederland)

Wij verzenden standaard met POSTNL (in bijna alle gevallen met track en trace code)

12. Mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?

Antwoord: informeert u altijd eerst bij uw buren, het mogelijk dat uw zending daar is afgeleverd indien u niet thuis aanwezig was.
Ook kan het zijn dat uw betaling niet is binnen gekomen op onze rekening, informeer bij onze klantenservice!

13. Hoe snel kan ik mijn bestelling binnen krijgen?

Antwoord: Wij kunnen bestellingen die voor 16:30 zijn binnen gekomen (en betaald) dezelfde dag al verzenden! En zal normaal gesproken de volgende dag aan u worden geleverd.
Betalingen die van ING naar ING zijn gedaan worden direct verwerkt, en zijn dus direct zichtbaar voor ons!

14. Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging in de mail gekregen of een foutmelding gekregen na de betaling, hoe kan dit?

Antwoord: mogelijk was er een tijdelijke storing bij de betaalprovider of staat de mailbevestiging in uw ongewenste mail map? Of heeft u misschien een typefout gemaakt in uw mail adres?
Maakt u zich geen zorgen! Alle bestellingen worden automatisch opgeslagen in ons systeem en u ontvangt alsnog automatisch de bevestiging in uw e-mail.
U kunt er dus 100% vanuit gaan dat als u nog geen bevestiging heeft ontvangen, dat deze alsnog in uw e-mail komt en wij uw bestelling direct verzenden volgens de aangegeven verzendtijden! (op werkdagen voor 16:30 besteld, morgen in huis!)

15. De kleuren zien er in het echt anders uit dan op de afbeelding, hoe kan dit?

Antwoord: De getoonde afbeeldingen met kleuren of swatches van onze producten in onze webshop, kunnen altijd afwijken van de werkelijkheid. Dit omdat je rekening moet houden met het scherm waar je op kijkt, en ook waarmee de foto is genomen, camera / belichting etc.
Dit zijn vaak de standaard productfoto’s die wij aangeleverd krijgen vanuit de fabrikant.

16. Zijn de producten dierproefvrij?

Antwoord: Volgens onze leverancier zijn al onze producten dierproefvrij, wij vinden dierproefvrije makeup een belangrijk onderdeel en ondersteunen dit dan ook!

17. Ik heb mijn bestelling al geplaatst, maar ik wil er graag iets aan veranderen. is dat mogelijk?

Indien wij de bestelling nog niet hebben verzonden is dit mogelijk.
Mail zo spoedig mogelijk (Voor 16:00) naar info@beauty88.nl of neem telefonisch contact met ons op, en dan passen wij de bestelling voor u aan.

18. Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beauty88.nl – Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie